Ми не повіримо нікому з вас, хто скаже, що автомобіль – це на всі сто тринадцять відсотків лише спосіб пересування.

Не повіримо і всі тому, що в нашому суспільстві чотирьохколісний друг – вже давно став предметом самоідентифікації та самоповаги.

Модніший тюнінг, стильніший салон і більш приголомшливий зовнішній вигляд – для багатьох людей саме ці фактори є домінуючими над такими речима, як потужність двигуна і кількість самі знаєте чиїх сил.

Якщо люди просять візуального, то чому б їх не потішити. І кому за це взятись, як не брендам першого ешелону?

А машиною для творчих експериментів послужать моделі від Фіат. Багато моїх знайомих не розуміють, чому такі круті бренди вибрали карлика від італійців, але, як інформують наші таємні агенти за бугром, Фіат 5000 там - це предмет культу...

Якщо вже дизайнери такого бренду, як Гуччі взялися розмальовувати маленький «фіатик» своїми фірмовими зелено-червоно-зеленими лініями, то можна зрозуміти наскільки зблизились автопромисловість і світ високої моди.

Сама машина доступна в чорному і білому варіанті, а в якості бонуса нам пропонують лімітовану серію: окулярів-кєпок-взуття і т.д.

Трішки швидше – над Фіатом попрацювали дизайнери бренду Diesel. У них також вийшло дуже цікаво, хоча, як дехто каже – "у Гуччі всьо же кручє..".

Мода-модою, а про шоу-бізнес писати ніхто ще не заборонив.

І ми не збираємося розказувати про минулі проекти Део Лануса і Кузьми, або про майбутні Поплавскього і Таврії (ви ще не в курсі, що бетмобіль – це Славута?!).

Ми напишемо про класичний Rolls Royce, який зробили для американського гурту N.E.R.D (вони засвітили цю тачку у своєму кліпі з Неллі Фуртадо).

І тут не обійшлося без модного дизайнера – цією машиною займався сам Kaws. Саме йому належить відома там і маловідома тут марка Original Fake. Дизайнер розмалював авто у свої карикатури і отримав море позитивних відгуків (у нас він би отримав за це просто декілька років ув’язнення, а якщо б "Роллс" був би ще й на депутатських номерах…ех…).

Усе далі – на картинках.

А на завершення нашого матеріалу те, чого не покажуть в "Тачці на прокачку" - спільний проект німців із Порше і майже невідомого соціального сервісу Фейсбук (не забудьте поставити за цей матеріал нам лайк). Авто присвячено мільйонному юзеру, (Вася, поздоровляємо!) який вступив у групу Порше на Фейсбуці. Краса та й годі!