Сума контракту перевищувала 10 мільйонів доларів. Про це пише Business Insider з посиланням на двох анонімних учасників мобільного ринку.
У Adidas вирішили, що Стів Джобс занадто жорстко контролює процес проведення кампаній. Одне з джерел видання повідомило, що Adidas вирішила відмовитися від розміщення реклами після того, як Apple втретє відхилила їх концепцію.
У серпні The Wall Street Journal писала, що Apple набагато жорсткіше контролює систему iAd, ніж конкуренти. Зокрема, компанія береться за виготовлення самих оголошень. За даними газети, до Adidas від проведення кампанії в iAd відмовилася Chanel.
Видання також писало про те, що вимоги Apple викликали напружені відносини з іншими рекламними агентствами. Більш того, рекламодавці не завжди отримували повну інформацію про свої оголошення та їх покази, не кажучи вже про брак інструментарію ведення кампаній.