Динаміка зростання продажів дуже висока», - переконує директор дистриб’юторської компанії Geely Андрій Самохвалов. За його словами, за 10 місяців 2013-го року продано 3000 авто Emgrand 7, а це на 50% більше, ніж було продано у цей період торік.

За поточний рік група компаній АІС вивела на ринок нові моделі, що й сприяло як популярності китайських брендів, так і необхідності розширення площі автоцентру, кажуть дилери.

«Ринок України є дуже важливим для нашої компанії, і ця стратегія не зміниться. Ми ще більше приділяємо увагу безпеці та комфорту наших клієнтів. Як підтвердження, Geely створив єдиний дослідницький центр із компанією Volvo, що є еталоном безпечних авто», - каже представник бренду Geely в Україні Тоні Чі.

Подібні автоцентри відкриватимуть по всій країні, кажуть у компанії, наголошуючи, що у Києві з’явився перший та найбільший монобрендовий сервісний центр Geely. Його потужності дозволяють обслуговувати 50 авто бренду на день. А з грудня працюватиме додаткова опція - сервіс-мобіль: швидка допомога клієнтам столиці поза межами сервісного центру.