"Український ринок важливий для Geely, ми бачимо хороший потенціал, можемо запропонувати українцям якісне авто за доступною ціною та збільшити у поточному році обсяги продажів", - заявив Ян Сяолінь,
директор з торговельно-економічних питань Geely.
Сьогодні стратегія Geely полягає у запровадженні нових технологій та інновацій, підвищенні рівня якості та збільшенні фінансових можливостей. Водночас, за словами фахівців, авто вдало поєднують у собі ціну та якість. Geely має низку переваг у порівнянні з конкурентами. А саме широка комплектація та стабільні показники якості.
"Старт продажів Emgard EС7 розпочнеться у липні, тоді ж будуть озвучені ціни на автомобілі та орієнтовні плани продажів на 2011 рік", наголосив Андрій Самохвалов, директор дистриб’юторської компанії Geely.
Окрімновинок від Geely, група компаній "АІС" представила на SIA 2011 оновлений Chevrolet Niva. У позашляховику покращені звуко та шумоізоляція, збільшено ресурс передньої підвіски та підвищено тягу двигуна. Крім того, Група компаній "АІС" пропонує ексклюзивні умови придбання авто.