Дані слова мають бути нанесеними таким самим шрифтом як і шрифт інших позначень на упаковці, повідомила прес-служба комітету. Спред або "м'яке масло" - це суміші рослинних і молочних жирів. Дослідження Комітету показало, що виробники спредів та сумішей зазначають вид товару лише на боковій частині упаковки дрібним шрифтом. При цьому, на лицьовій поверхні упаковки свого товару виробники розміщують назву товару: "Фермерське", "Буське", не зазначаючи поряд з ними слово "спред". Усі ці назви середнього роду, так само як і слово "масло". Натомість слово "спред" – чоловічого роду. Таким чином покупець може подумати, що купує масло. Адже в магазинах така продукція, зазвичай, розміщена на прилавках поруч.
"Підприємці зобов’язані донести до споживача чітку, конкретну, однозначну інформацію про свій товар. Зі свого боку, Антимопольний комітет і в подальшому продовжуватиме роботу, спрямовану на недопущення введення споживачів в оману", – відзначив Голова Комітету Олексій Костусєв.
Крім того, Комітет оштрафував ВАТ "Рожищенський сирзавод" на 25 тис. грн. за поширення інформації, що вводить в оману. Як встановив Комітет, сирзавод розміщував на упаковках спреду позначення "Фермерське" та "Матусине масло". Сирзавод визнав порушення та зобов’язався припинити неправомірні дії.
2 хв
Антимонопольний комітет знайшов порушення на маслозаводах
Антимонопольний комітет зобов’язав 12 виробників спредів та сумішей зазначати на лицьовій частині упаковки вид товару, а саме – "спред" або "рослинна суміш".