Для рейтингу General Sentiment відстежує всі згадки в ЗМІ та соціальних мережах про ту чи іншу компанію, потім аналізує ці згадки (вони можуть бути як негативними, так і позитивними), а потім намагається приблизно порахувати, скільки б коштувала така кількість публікацій про компанію.
У Apple "медіа-капіталізація" за підсумками четвертого кварталу 2010 року склала 941 млн. доларів, у Google - 876 мільйонів, а у Microsoft - 703 мільйони. При цьому у перших двох компаній показник за квартал зменшився, а у Microsoft - збільшився.
Цікаво при цьому, що Google обігнав Apple за згадками у ЗМІ, але програв за згадуванням у Twitter і соціальних мережах.
Після трійки лідерів у рейтингу йде Yahoo (494 мільйони доларів), а замикає п'ятірку Ford (майже 200 мільйонів доларів).
Усього до рейтингу увійшли 20 компаній. Щоб до нього потрапити, необхідно було набрати згадок не менше, ніж на 73 мільйони доларів.
Цікаво, що до рейтингу не увійшли такі відомі бренди, як, наприклад, Coca-Cola, Pepsi чи McDonald's. У той же час 17 місце в рейтингу зайняло новинне агентство Thompson Reuters: це єдине ЗМІ, що потрапило до звіту.