Аксесуар отримають всі, хто купить смартфон до 30 вересня, а тим, хто вже придбав фірмовий чохол самостійно, повернуть гроші, заявив Джобс на прес-конференції. Заявки на отримання безкоштовного чохла почнуть приймати на сайті компанії з наступного тижня.

Джобс розповів, що лише 0,55% покупців iPhone 4 звернулися в компанію з проблемами, пов'язаними з антеною чи якістю прийому сигналу. Глава Apple нагадав, що протягом 30 днів з дня покупки пристрій можна повернути в магазин і отримати назад гроші. Однак, згідно зі статистикою оператора AT&T, повернень смартфона в три рази менше, ніж моделей попереднього покоління.

Повідомлення про проблеми з обривами зв'язку у iPhone 4 стали надходити незабаром після початку продажу смартфона. Спершу Apple радила користувачам тримати пристрій так, щоб виключити контакт руки з антеною або купити чохол. Потім компанія заявила, що вада криється в невірній методиці відображення рівня сигналу.