Отримати першість у рейтингу Apple вдалося завдяки популярності смартфонів та планшетів. Вартість бренду Apple зросла за рік на 84% та нині перевищує 150 мільярдів доларів. Капіталізація ж компанії - понад 320 мільярдів. Тож, найбільший пошуковик, який чотири роки поспіль очолював сотню найдорожчих, нині на другому місці. Ціна Торгової марки Google - 111 мільярдів доларів.

Шість з десяти найдорожчих брендів - компанії, які працюють у сфері інформаційних технологій та телекомунікацій. Третє місце після Google посідає IBM, на четвертому - McDonald's. Замикає п’ятірку виробник програмного забезпечення Microsoft.

Facebook став новачком рейтингу, опинившись на 35 сходинці. Сумарна ж вартість сотні найдорожчих брендів світу за рік зросла на 17% - до 2 трильйонів 400 мільярдів доларів.