Архів
Курси валют
Погода
-9°C
-9°C -14°C
  • неділя
    -11°C -15°C
  • понеділок
    -12°C -20°C
  • вівторок
    -12°C -22°C
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Apple та Google потішили рекламодавців

1012 Читать новость на русском
Рекламодавцям запропонували кращі умови
Рекламодавцям запропонували кращі умови

Головні конкуренти на ринку мобільної реклами, компанії Google та Apple, майже одночасно покращили умови для рекламодавців: Apple знизила мінімальну вартість рекламної кампанії в додатках для iPhone та iPad з 500 до 100 тисяч доларів.

Google, у свою чергу, скасувала мінімальний поріг пропозиції в 10 центів в системі "cost per click" для платформи AdMob.

Як повідомляється, для Apple це не перше зниження цін в системі мобільної реклами. У 2010 році, коли система лише з’явилася, найдешевша рекламна кампанія коштувала мільйон доларів. Тим не менш, компанія зіткнулася зі стриманим інтересом рекламодавців, які поки не розуміють, як можна успішно використовувати iPhone та iPad для своїх продуктів.

The Financial Times пише, що розробники мобільної реклами для Apple тепер отримуватимуть не 60, а 70% від рекламної виручки.

Компанія Google активізувалася на ринку мобільної реклами тоді ж, коли і Apple: у 2010 році інтернет-гігант придбав систему AdMob. Раніше на неї також претендувала Apple.

Джерело: Лента.Ру
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук