Google, у свою чергу, скасувала мінімальний поріг пропозиції в 10 центів в системі "cost per click" для платформи AdMob.
Як повідомляється, для Apple це не перше зниження цін в системі мобільної реклами. У 2010 році, коли система лише з’явилася, найдешевша рекламна кампанія коштувала мільйон доларів. Тим не менш, компанія зіткнулася зі стриманим інтересом рекламодавців, які поки не розуміють, як можна успішно використовувати iPhone та iPad для своїх продуктів.
The Financial Times пише, що розробники мобільної реклами для Apple тепер отримуватимуть не 60, а 70% від рекламної виручки.
Компанія Google активізувалася на ринку мобільної реклами тоді ж, коли і Apple: у 2010 році інтернет-гігант придбав систему AdMob. Раніше на неї також претендувала Apple.