Донеччанам для створення сайту міста до чемпіонату з футболу вдалося роздобути живу легенду веб-дизайну. 35-річний Артемій Лебедєв спеціально прилетів до Донецька на один день, щоб познайомитися з замовником — губернатором області Анатолієм Близнюком.
До речі, голова донецької ОДА вже не перший рік виношує ідею корінних змін іміджу регіону. І допомога Артемія буде більш вдалим початком. Креативний дизайнер вже провів презентацію майбутнього сайту і навіть придумав для нього головний слоган: "Донецьк сказав — Донецьк зробив".
Подробиці проекту поки не розголошуються, відомо тільки, що Артемій Лебедєв пропонує встановити веб-камери на всіх об’єктах, які споруджуються до Євро-2012, щоб Мішель Платіні коли завгодно міг оцінити хід підготовки до Євро-2012 в Донецьку. Втім, сам Артемій Лебедєв прибув до Донецька практично інкогніто. Як відомо, директор арт-студії намагається всіляко уникати уваги преси. Однак у задоволенні прогулятися по Донецьку собі не відмовив. Пройшов трохи по центральному міському бульвару, сфотографував місцеві будівлі. А потім заглянув у віденську булочну, де скуштував випічку.
"Артемій розповідав, що його цікавлять промислові міста та іміджеве містобудування. Він попрацював вже з Санкт-Петербургом, зараз працює з Перм’ю, і, сподіваюся, Донецьк стане третім містом в його програмі", — говорить Андрій Будяк, один з організаторів візиту дизайнера в Україну.
Однак контракт арт-студії з донецькою владою поки не підписаний. Лебедєв повіз із собою 20 сторінок технічних завдань для створення сайту, і продовження переговорів про співробітництво відбудеться після того, як він уважно з ними ознайомитися.