Так, у модельному ряді є хетчбек - А3, але він не дуже популярний. Автовиробник з Інгольштадта славиться передусім розкішними великими седанами, які щоразу стають більшими. Навіть той же A3 тепер схожий радше на універсал, аніж на хетч. Тому A1 ніби зовсім і не Audi.

Новинку сконструювали на базі VW Polo. Революційних рішень немає, але результат все одно вражає. Візьмімо, до прикладу, стійки даху, які контрастують з основним кольором. Просто, але водночас свіжо.

А світлодіодні "галочки" у фарах? Вони вже красуються на автомобілях нового модельного ряду, але й тут це саме те, що треба. Німці добре знають: потрібно продавати не просто машину, а особливий настрій.
Причому настрій в авто можна створити самому. Для цього Audi пропонує покупцям цілий набір спойлерів, дисків, наклейок і решти прибамбасів - варіантів тисячі. А кількість кольорів обробки салону збентежить навіть найвибагливішого модника.

Двигуни - теж на будь-який смак. Їх чотири: базовий бензиновий 1.2 TFSI розвиває всього 86 конячок, але має чудові низький розхід. Не зворушує? Тоді краще звернути увагу на жвавіший варіант - турбінований 1.4 зі 122 силами. Цей апарат може добряче підняти настрій - "сотня" майже за 9 секунд, максималка - 200 км/год.

Інші два - турбодизелі потужністю 90 та 105 конячок. Підігрівають інтерес і нові коробки передач: дві "механіки" та семидіапазонний "робот" S tronic з можливістю ручного перемикання.

Маленький Audi видався дуже жвавим та слухняним - інформативне, точне кермо, чітка підвіска. Особливої похвали варта електронна система стабілізації з імітацією блокування диференціала. Вона відчутно знижує ефект недостатньої поворотності. Шкода лише, що авто обділили фірмовим повним приводом.

Базова ціна на A1 в Європі - 16000 євро. Чималі гроші, як на B-клас. Однак це найпопулярніший у Старому Світі розмір, а якщо додати преміум-якість та новий молодіжний імідж, то все у цього малюка буде гаразд.