В Інгольштадті тренд підхопили - через кілька років світ побачило псевдокупе Audi A5 Sportback. Нічия? Вже ні. У сім'ї "чотирьох кілець" народилося ще одне майже-купе - A7 Sportback. Щоправда цього разу воно має більше від хетчбека, аніж від седана.
Автомобіль вийшов неоднозначним. Спереду - справжній красень у стилі нового модельного ряду марки. Світлодіодні галочки у фарах, грізні "брови" капота, величезна решітка. А от профіль трохи спантеличує - масивній передній частині доводиться уживатися з куцою кормою. На а сам хвіст - на любителя, хоча Audi вдалось м'яко подати його екстраординарний стиль.
На відміну від екстер'єру салон двояких вражень не викликає. Тут просто шик - як дизайн загалом, такі і вже звично висока якість матеріалів. У базовій комплектації A7 Sportback має шість подушок безпеки, хорошу мультимедійну систему, двозонний клімат-контроль, безключовий доступ у салон. Ну а чималі зовнішні габарити гарантують достатньо простору як спереду, так і ззаду.
Розміри багажника теж порадують. При розкладених задніх сидіннях його об'єм перевищує 530 л, при складених - 1400 л. А хетчбекоподібна кришка забезпечує зручний доступ до багажу.
Автомобіль, до слова, справді великий: довжина - ледь не 5 м, ширина - майже 1,9 м. Таким чином, новинку можна прирівняти до зовсім немаленької A6.
Для нової моделі німці підготували три двигуни. Бензинові 2.8 FSI та 3.0 TFSI мають 204 та 300 конячок відповідно. Є ще й трилітровий турбодизель з двома варіантами форсування: у першому агрегат розвиває 204 сили, в другому - 245.
Також на вибір по дві коробки передач і трансмісії. Хоча насправді обирати дозволять лише у випадку з найслабшим дизелем. Такі автомобілі можна обладнати переднім або повним приводом і варіатором або семиступеневим "роботом". Всі інші версії - виключно повнопривідні і мають роботизовану коробку з двома зчепленнями. Базова комплектація A7 Sportback обійдеться приблизно у 60 000 євро.