Навіть якщо ціна - не головне, вибір невеликий: Subaru Impreza WRX STI, Mitsubishi Lancer Evo і... і все. Так було, поки німці не представили Audi RS3 Sportback. І коней у нього впрягли безліч, і тяга йде на обидві осі.

Що ж хот-хетч з Інгольштадта може протиставити трьохсотсильним метрам з Японії? П'ятициліндровий турбодвигун 2.5, який видає 340 к.с. та 450 Нм. Не дивно, що "Ар-еска" швидша від японців ледь не на секунду: спринт до "сотні" Audi долає за 4,6 с.

Вже в базі автомобіль обладнують семиступінчатим "роботом" S-tronic. Коробка ця має два зчеплення, відтак перемикання передач відбувається швидше навіть, ніж на "механіці".

Гоночні сидіння-ковші та кермо неправильної форми дозволять відчути себе, наче у справжньому спорткарі. Для реальності відчуттів можна увімкнути спорт-режим, який відключає систему стабілізації авто.

Стосовно ходової частини. Порівняно зі звичайною A3 "Ар-еска" має розширені передню і задню колії, нижчий кліренс та спортивні наджорсткі амортизатори. Плюс інженери поставили потужніші гальма та переналаштували рульове управління. Ну і звісно хетч оснастили фірмовою системою повного приводу quattro. Все це забезпечує чітку керованість та стійкість на високих швидкостях і в поворотах.

Як і Lancer з Impreza, авто сконструювали на платформі звичайного автомобіля гольф-класу. Втім, Audi - преміум-бренд, отож ціна має бути значно вищою, аніж у "простих смертних". Чи ні? Багато хто здивується, але RS3 коштує цілком адекватно. До прикладу, в Німеччині базовий хетч продаватимуть за 50 000 євро. Для порівняння: зараз там же за Impreza STI та Lancer Evo просять всього на 6 000 менше.