Запис переговорів екіпажу літака свідчить про те, що причиною падіння стало обледеніння.
Згідно з розшифровкою переговорів, після включення автопілота і спроби прибрати закрилки літак почало трясти.
Командир екіпажу перейшов на ручне управління, але літак зробив різкий крен вправо і почав втрачати висоту. Пілоти штурвалом спробували його виправити, але ATR-72 продовжив втрачати висоту і став кренитися вже на ліве крило, повідомляє телеканал "Россия 1".
"Що доповісти? Що за відмова?! – Та не зрозумів я!" – наводиться в сюжеті розмова пілотів. "Ютейр, 120-й. Падаємо!" – цитує телеканал слова командира екіпажу.
Із телеграми, яку Росавіація розіслала усім перевізникам 6 квітня, випливає, що "наземні служби тюменського аеропорту грубо порушили вимоги безпеки. Літак простояв під зливовим снігопадом 8 годин, але його так і не обробили засобами антиобледеніння".
Нагадаємо, 2 квітня літак ATR-72 впав та розколовся на три частини незадовго після взльоту з аеропорту Тюмені в Росії. Внаслідок аварії 31 людина загинула, 12 постраждали. Обледеніння літака вважають основною версією катастрофи.