Накопичивши певну суму миль, їх можна обміняти на квитки або готелі в наступних подорожах. Картки які накопичують милі, дуже популярні закордоном і створюють лояльність клієнтів, адже купуючи ще і ще раз, ви отримуєте все більше і більше миль.
Той, хто багато і часто подорожує, використовуючи ці мільові карти буде економити значні суми, порівняно з тим, якби ці подорожі людина робила за загальними ціновими пропозиціями авіакомпаній чи готелів,
— запевняє економічний експерт.
Зазвичай, кожна авіакомпанія видає власну картку. На неї вона нараховує милі, які налітав клієнт саме на їхніх маршрутах. Принцип накопичення також різний. Використати бонуси можна лише на авіарейсах компанії, що їх надала. Аби не зосереджувати у гаманці багато карток, світові банки пропонують універсальні продукти.
Привілеєм саме банківських мильових карт, є те, що клієнтам нараховують милі не тільки за придбання авіаквитків, а й за покупки в магазинах, ресторанах або ж на АЗС.
До того ж, банківські мильові картки, зазвичай, мультивалютні. Клієнт може розраховуватись ними в будь-якій країні світу та не підраховувати витрати під час конвертації валюти.
Такі банківські продукти вже не новинка для мандрівників з інших країн світу. На своїх подорожах вже звикли заощаджувати і в Європі, і в Америці, і в країнах колишнього СНД. Зацікавила така пропозиція і українців.
Проте, поки, для українців, такі бонуси - лише мрія. Наші банки мильову послугу тільки но готуються запропонувати клієнтам.