Там нарікають на нові норми, днями оголошені Держ-авіа-службою. Згідно з ними претендувати на міжнародні перевезення може лише та компанія, яка хоча б рік здійснює їх між містами України по кілька разів на тиждень. А це – кажуть в асоціації – нереально. Бо лише літати в межах країни дорого, пасажиропотік малий, а посадкові смуги у деяких містах – не пристосовані і псують нові літаки.
А відтак – про прибутки не може бути й мови. Як і про розвиток нових авіаперевізників. Представники асоціації вже написали листа Президенту. Просять – скасувати нові правила і повернути старі.
Що стосується самих правил. Вони стали абсолютно жорсткими, вони стали уже на користь уже створенного монополіста, який оволодів ринком повністю. Це штучне стримання ринку, це штучне руйнування конкурентних засад, – сказав генеральний директор авіакомпанії "Атласджет України".