Інцидент стався 27 травня 2010 року. Лайнер Airbus A320 екстрено перервав посадку, перебуваючи на висоті 150 метрів над землею.
Як встановила комісія, яка з’ясовувала обставини інциденту, незабаром після того, як другий пілот почав приготування до посадки, на мобільний телефон командира повітряного судна почали приходити текстові повідомлення. Пілот відволікся на сигнал телефону і не помітив декількох реплік другого пілота, а також вказівок диспетчерів зі землі.
Як згодом пояснив капітан, він забув вимкнути телефон перед польотом, і намагався зробити це під час посадки — тому він і не реагував на повідомлення в ефірі. На висоті близько 300 метрів другий пілот перевірив прилади і "відчув, що щось не так", але не зміг визначити, що саме.
На висоті 220 метрів сигнал попередив екіпаж про невипущені шасі. Капітан спробував випустити стійки, при цьому другий пілот очікував, що командир перерве посадку і спробує знову набрати висоту. При цьому між собою льотчики в цей час не перемовлялися. Коли літак опустився ще нижче, екіпаж перервав посадку, при цьому не перевівши закрилки в правильне положення.
У результаті аналізуючи обставини інциденту, слідчі дійшли висновку, що за дві хвилини, протягом яких літак знижувався з 850 до 300 метрів екіпаж не виконав жодних з дій, які визначаються в інструкції. Помилки в діях другого пілота пояснили втомою.