Отож, справді варті уваги:
Opel RAK e
Такий вигляд матимуть у майбутньому автомобілі для міста, на думку опелівців. І щось в цьому таки є. Двомісний електрокар, в якому пасажир сидить позаду водія. Це дозволяє зробити машинку вузькою і відтак зручною у місті. Її маса - 380 кг, тож 45 конячок електромотора цілком достатньо. Орієнтовна ціна - 7,5 тис. євро.
Lexus CT 200h
Lexus взявся завойовувати преміальний С-клас, причому в дуже оригінальний спосіб. Японці випустили свій перший компактний хетчбек і що головне обладнали його гібридним силовим агрегатом.
Потужність автомобіля - 136 сил. Цього замало для серйозної конкуренції з Audi А3 чи "одиничкою" BMW. Однак фішка "Лексуса" у витратах - 4 л бензину на 100 км.
Mazda CX-5
Mazda задасть жару в сегменті компактних кросоверів. Новий CX-5, який дебютував минулоріч, за габаритами такий же, як "трійка". Але салон у нього значно просторіший та якісніший. Зовнішність відповідає свіжому дизайнерському ключу бренду, а під капотом дволітровий двигун, який забезпечує гідну динаміку і економність. Ціна за базову версію - $33 тис.
Jaguar XKR-S
Найбільшої уваги серед спорткарів 2011 року безумовно заслуговує Jaguar XKR-S. Чого вартий оригінальний дизайн. На його фоні всілякі "Емки", "Ески" та AMG виглядають тривіально. Ну, а двигун - компресорна п'ятилітрова V-подібна "вісімка", яка забезпечила купешці звання найпотужнішого ягуара за всю історію марки. Ще б пак - 550 конячок! "Сотня" за 4,2 секунди.