Стартап Future Mobility Corporation (FMC) має китайський директорат і фінансування. Але заснували його екс-віце-президента BMW з інженерії Карстен Брайтфельд, екс-голова представництва Nissan в КНР Даніель Кірхерт, а також Стівен Івсен, який чотири роки працював менеджером з продажів у Tesla.
Для розробки і виробництва першого електромобіля компанія Future Mobility вже зібрала близько 200 млн доларів. Byton – електричний середньорозмірний кросовер. За габаритами – близький до Audi Q5, але за обсягом внутрішнього простору рівняється на Mercedes S-класу. Його офіційна прем'єра відбудеться вже в січні 2018 року на виставці Consumer Electronics Show в США. А продажі новинки повинні початися в 2019 році, повідомляє Drive.
Цей автомобіль ми розробили для Китаю, США та Європи. Вже з самого початку плануємо продавати його глобально. Для цього створимо дочірні компанії в різних країнах, – заявив Даніель Кірхерт, глава Future Mobility.
За словами Кірхерта, замовлення на електричний кросовер Byton почнуть приймати на початку 2018 року. Одночасно створюватиметься дилерська мережа.
Наразі про кросовер Byton відомо дуже мало. Кірхерт стверджує, що на одній зарядці він зможе проїхати близько 500 км. Смілива заява, враховуючи, що ніхто в "живу" цю новинку ще не бачив.
Через кілька років Future Mobility розраховує запропонувати покупцям ще дві моделі електромобілів – седан і 7-місний MPV.
Поки Future Mobility готується вийти на світовий ринок, потенційний конкурент китайської компанії – американська Tesla зробила сенсаційну заяву про те, що найближчим часом не продаватиме свій найдешевший варіант Model S.
Читайте також: Названо найдорожчі автомобільні бренди світу