Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Автоновинки: свіжий Nissan Murano та найпотужніші версії найменших моделей Porsche

Японці показали короткий тізер нового Nissan Murano, Porsche показала родстер Boxster і купе Cayman. VW припинить випуск кабріолета до кінця року через низьку популярність.


Nissan Murano

Компанія Nissan натякнула на Murano наступної генерації. Японці показали лише короткий тізер, однак з нього зрозуміло, що кросовер оформлять у свіжому дизайні, який торік продемонстрував концепт Resonance, і який уже приміряв новенький Qashqai. За словами “ніссанівців”, у такому стилі оформлять усі нові моделі бренду.

Жодної інформації про техніку Murano поки немає. Однак чекати залишилося недовго — офіційно авто представлять у квітні на автошоу в Нью-Йорку.

Porsche Boxster & Cayman GTS

Компанія Porsche показала найпотужніші версії своїх найменших моделей. Родстер Boxster і купе Cayman отримали приставку GTS до назви і бензиновий двигун, об'ємом 3.4 літра.

Такий же агрегат встановлюють і на простіші модифікації цих моделей, однак у новинок він видає на 15 кінських сил більше.

Як наслідок, під капотом Boxster GTS — 330 конячок і 370 Н∙м, а заряджений Cayman має у своєму розпорядженні 340 сил і 380 Н∙м. Обидва автомобілі можна оснастити або шестиступінчастою "механікою", або роботизованою трансмісією PDK з подвійним зчепленням.

До сотні "механічні" купе і родстер розганяються за 5 секунд, а от "роботизовані" — трохи швидше (4,7 і 4,6 с).

Крім потужніших двигунів, версії GTS відрізняються оригінальним аеродинамічним обвісом, 20-дюймовими колесами, салоном зі шкіри та алькантари. Також уже в базі "Джі-ті-ески" отримають адаптивну підвіску PASM і пакет Sport Chrono.

Старт продажів обох моделей запланований на травень. У Європі за Boxster GTS проситимуть щонайменше €69 949, а за Cayman GTS — €73 757.

Прощавай, Volkswagen Eos!

Volkswagen припиняє випуск кабріолета Eos. У моделі не буде ні оновлених версій, ні нових поколінь, ні навіть наступника. Останній автомобіль поточної генерації зійде з конвеєра вже до кінця цього року.

Причина такого рішення доволі банальна: низький попит у Європі, для якої, насамперед, кабріолет і розроблявся.

Для порівняння, за 2013 рік Volkswagen продав лише 8 тис. "Еосів" у всьому світі, тоді як Golf лише в Німеччині розійшовся тиражем 245 тис.! При цьому в "Гольфа" також є відкрита версія.

Тож німці вирішили, що випускати ще один кабріолет, та ще й непопулярний, — недоцільно.

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук