Але передусім, третій Superb виглядає більш виразно і, можна сказати, трохи агресивніше. Тут чимало різких ліній та гострих кутів.
Окрема увага - на цікавої форми радіаторній решітці та фарах. У простіших версіях вони галогенові, а в дорожчих - біксенонові зі світлодіодними елементами.
Сконструювали Superb на всефольксвагенівській модульній платформі MQB, яка також лежить в основі новенького VW Passat B8. Вона дозволила "чеху" вирости у всіх напрямках і заодно скинути зайві 75 кг (довжина - 4861 мм, ширина - 1864 мм, висота - 1468 мм, колісна база 2841 мм).
Усе це позитивно вплинуло на розміри салону. У попередніх "Супербах" ні передні, ні задні пасажири не скаржились на тисняву, а тепер запас простору для колін та над головою збільшився до непристойності.
Інтер'єр оформили у строгій, навіть офісній стилістиці, а багатому оснащенню позаздрять навіть автомобілі класом вище. Зокрема, доступна мультимедійна система з інтернетом та інтеграцією з пристроями на Android і iOS.
Також тут є тризонний клімат-контроль, панорамний дах, камера заднього бачення. Є навіть тримачі для планшетів на задньому ряді і парасольки у передніх дверцятах.
Гама двигунів складається аж з восьми позицій. Серед них - 5 бензинових турбоагрегатів (серії TSI об'ємом 1.4-2.0) потужністю від 125 до 280 сил. Та три дизелі (серії TDI об'ємом 1.6 та 2.0) - від 120 до 190 конячок.
Коробки передач: 6-ступінчата "механіка", "роботи" DSG-6 та DSG-7. Привід - стандартно передній, однак найпотужніші версії можна обладнати й повнопривідною системою.
Європейські продажі нової Skoda Superb стартують в червні. Ціни обіцяють залишити на рівні попередника.