Перед тим, як створити медіагіганта - ″Ньюз копорейшн″ - він пройшов довгий шлях. Необхідні активи буквально крихтами збирав на всіх континентах. Одна з таких крихт стала справжньою перлиною - британський таблоїд The Sun. Лише у 2006 році щоденно продавалося 3 мільйони примірників.
Руперт Мердок (медіамагнат): ″Я знаю, є багато людей, які зробили собі гучне ім’я на Фліт стріт, і я сподіваюся, що The Sun стане прекрасною газетою.″
Коли Мердок йшов до вершини свого Олімпу, його часто критикували за постійну зміну політичних поглядів та за надмірну "жовтизну" репортажів його видань. Та саме "жовтизна" і стала його перепусткою у вищий світ медіа-бізнесу та дозволила конкурувати з власниками медіаімперій.
У 1985 році Мердок придбав 20th Century Fox і отримав американське громадянство. З того часу він міцно закріпився на американському медіаринку - створивши на базі Fox Broadcasting низку телеканалів та скупив контрольні пакети акцій десятків популярних видань.
Один з секретів успіху Мердока - постійний контроль за редакторами. Цим він займається особисто.
Джастін Стюарт (фінансовий аналітик Barclays): ″Усі його активи захищені від стороннього втручання. Якщо з частиною медіаімперії Мердока щось станеться, інша частина завжди готова прийти на допомогу. Так що він завжди буде міцно стояти на ногах.″
У 2009 році за версією журналу Forbes Мердок зайняв 132 місце у списку світових багатіїв. Його статки експерти оцінили у 4 мільярди доларів. Проте для Мердока це не межа - він вже розпочав завоювання європейського ринку з Італії. Глобалізація Європи йому тільки на руку.
Руперт Мердок (медіамагнат): ″Зараз, коли телебачення стрімко глобалізується, можу визнати, що Європа, у медійному визначенні, це половина світу.″
Зараз ″Фокс Ньюз″ - головний конкурент Сіенен, і хто зна, хто вийде з цього двобою переможцем. Одне відомо напевне - навіть якщо Мердок і програє, то точно зможе повернути поразку собі на користь. А це ж хіба не успіх?
2 хв
Багатство та влада. Ось два поняття, які асоціюються з мультимільярдером Рупертом Мердоком
Починаючи як власник місцевої газети, він став світовим медіамагнатом та назавжди змінив обличчя ЗМІ і стиль подачі інформації.