Але окрім державної підтримки, банки заохочують клієнтів не припиняти співпрацю. Для цього деякі з них спрощують умови обслуговування або пропонують ексклюзивні пакети послуг.
Такі пакети дуже популярні, кажуть банкіри, оскільки клієнт, маючи додаткові послуги, як наприклад, консьєрж-сервіс чи безкоштовна банківська скринька на певний час, також мають змогу користуватися і усіма банківськими пропозиціями. При цьому в пакеті ексклюзивних послуг, клієнту доведеться сплачувати тільки за ті продукти, які йому необхідні в даний момент. А персональний менеджер допоможе у будь-який час сім днів на тиждень.
Тож під час вибору банку необхідно звертати увагу на ставлення до споживачів фінансових послуг: чи вдається установі знаходити індивідуальний підхід до клієнтів і чи прозоро та чесно виписані умови у контракті для отримання ексклюзивного пакету.
Банки заохочують клієнтів не припиняти співпрацю
Економічна криза сприяє конкуренції банків. Однак, цифри свідчать, що не всі фінустанови її витримають. За даними регулятора банківська система України за підсумками січня-жовтня 2014 року отримала 13 з половиною мільярдів гривень збитків, тоді як торік за цей же період її прибуток становив трохи більше 2 мільярдів гривень.