Британський автовиробник випустив "бюджетну" версію купе Continental GT. Вона коштує на 20 тис. євро дешевше, ніж основна. Секрет - у скромному за мірками Bentley двигуні. На стандартний Continental встановлюють шестилітровий W12 потужністю 600 конячок. На цю модифікацію - V8 об'ємом всього 4.0 л. Хоча характеристики у нього теж непогані. За допомогою двох турбін з агрегату витиснули 500 конячок і 675 Нм обертового моменту.
Аби і так економний власник цього авто не витрачав багато на бензин, двигун навчили відключати половину циліндрів. Вкупі зі системою старт-стоп та 8-ступінчатим "автоматом" Bentley економить до 40% пального. Ззовні модель можна впізнати завдяки оригінальним 20-дюймовим дискам, чорній лакованій решітці та хромованим вихлопним трубам "вісімкою".
Continental V8 повільніший від старшого брата, але не набагато. Приміром, щоб подолати спринт до "сотні", йому потрібно лише на півсекунди більше - 4,8 с. І найголовніше. Ціни на бюджетний Continental GT стартують зі 136 тис. євро. За ті ж гроші можна купити дві мерседесівські "Ески" і... лише пів Ролс-Ройса. Воістину авто для незаможних.