Театр зареєстрував у соціальній мережі свою сторінку, котра стала сценою для п'єси.

Сторінка мала свого модератора, який запросив глядачів розташовуватися зручніше та не публікувати дописів на сторінці під час постановки.

На "сцені" актори, задіяні у "Еффі Бріст", публікували фотографії та залишали повідомлення від імені героїв.

Театр залишився задоволеним поведінкою близько 1200 глядачів, які відвідали прем’єру.

"У нас була велика кількість глядачів, які долучилися [до вистави], як ми і сподівалися. Вони були дуже уважними, поводилися гідно і не писали зайвих постів, як ми і попросили", – розповідає представник прес-служби театру.

Постановка доповнила оффлайн прем'єру вистави, яка відбулась 14 грудня 2011-го року.