Такі результати дослідження корпоративна соціальна відповідальність в Україні 2005-2010: стан та перспективи розвитку.
“Реалізація компаніями корпоративно-соціальної відповідальності та її принципів викликає довіру, людей, в тому числі і споживачів до продуктів та послуг компаній, і тому звичайно різні групи зацікавлених сторін, різноманітні організації зацікавлені в тому, щоби компанії реалізували соціальну відповідальність”, - каже директор "Центру розвитку КСВ" Марина Саприкіна.
Водночас, компанії, демонструючи корпоративно-соціальну відповідальність, можуть якісно покращити життя в країні, перебираючи на себе деякі функції держави в соціальному та екологічному аспектах.
“КСВ є у майже всіх великих компаній в Україні. Що промисловці не займаються охороною навколишнього середовищі? Займаються. Індустріальні гіганти не займаються промисловою безпекою? Займаються. Охороною праці персоналу? Займаються. Так чи інакше якісь соціальні пільги забезпечують своїм працівникам? Забезпечують. А це одне з складових КСВ. Всі займаються цим, тільки багато хто не знає, що це є КСВ”, - каже менеджер компанії Ernst&Young Віктор Коваленко.
Та на жаль брак інформації у суспільстві про соціально відповідальний бізнес не дає можливості зробити його діяльність такою ефективною, як у розвинених країнах. Проте перші кроки на цьому шляху вже здійснюються. Так, 19 листопада в столиці відбудеться виставка соціальних та екологічних проектів, де усі бажаючи зможуть ознайомитися з нефінансовими звітами українських компанії, аби зрозуміти важливість реалізації корпоративної соціальної відповідальності.