Дуже важливо описати характеристики товару. Якщо є якісь специфічні характеристики, які можуть вплинути на вибір - обов'язково їх вкажіть, - наголошує Іван Портний, керівник відділу з розвитку продукту Prom.ua.
Обираючи, інтернет-магазин, українці насамперед, звертають увагу на гарантії безпеки. Наразі близько третини покупців утримується від покупок в мережі лише через недовіру.
Вкажіть інформацію, яка дозволила б підвищити довіру ваших потенційних клієнтів. Якщо у вас є певні умови повернення товару та доставки - опишіть їх. Де вас можна знайти, якщо щось піде не так, - відзначає Іван Портний.
Не менш важливою для покупців є ціна. Так, для 70% українців що купували в інтернеті, вартість товару - це головний аргумент. Тому фахівці торговельного онлайн-майданчика радять заохочувати клієнтів вигідними пропозиціями.
Тому саме зараз варто зосередити увагу на привабливості та наповненні свого інтернет-магазину. Тим паче, що за даними дослідження, проведеного торговельним інтернет-майданчиком Prom.ua, здійснити повторні покупки в мережі планують 87% українців.