Зазвичай, все відбувається навпаки - автовиробники намагаються збільшити продажі, розширюючи своє портфоліо. Отож, Peugeot 508 прийшов на заміну седанам 407 і 607. Автомобіль для компанії дійсно знаковий: окрім того, що це перший представник бізнес-класу, він ще й демонструє новий корпоративний стиль марки.

З обличчя Peugeot нарешті зникла розтягнена жаб'яча посмішка. Замість довжелезного передка та грайливих ліній, 508 отримав спокійні поверхні та нейтральну радіаторну решітку. Завдяки цьому “француз” має солідний вигляд - саме те, що потрібно власникам таких авто.

Новинка довша від 407 на 10 см, отож будьте певні - і водій, і пасажири почуватимуться комфортно. Модель доступна у двох іпостасях: седан та універсал. Останній, до слова, згодом може отримати ще й версію підвищеної прохідності.

Інтер'єр автомобіля одразу дає зрозуміти, що Peugeot мітить у преміум-клас. Перед дизайнерами стояло завдання зробити салон максимально якісним, елегантним і технологічним. І, схоже, їм це вдалось.

508 щедро напакований за останнім словом техніки. Тут і величезний кольоровий дисплей з навігацією, електронне стоянкове гальмо, сидіння з масажером, чотиризонний клімат-контроль. Майбутні власники можуть розраховувати ще й на безключовий доступ в авто та безумовно якісну акустичну систему.

Обидва варіанти новинки завдяки можливостям трансформації салону мають величезні багажники. Зокрема, в універсалі його об'єм - 660 л, а зі складеними сидіннями - втричі більше.

На 508 можна буде встановити один з двох варіантів бензинових двигунів. Обидва об'ємом 1.6 літра. Найдоступніша модифікація має лише 120 сил, чого явно замало для крупного авто. Другий варіант - турбінований, тут вже 156 конячок. Трохи легше, але і це - не вершина мрій. Найдинамічніша модифікація від сьогодні - дизельна. Топ-версія - 2.2-літровий агрегат потужністю поза 200 конячок і обертовим моментом під 500 Нм. Всього двигунів на "важкому пальному" буде шість.

Попри наміри французів влізти у преміум-сегмент, до таких метрів, як Audi чи Mercedes їм ще далекувато. Підтвердження тому - ціна: $32 000 за базову версію. Справжніми конкурентами 508 будуть Volkswagen Passat, Opel Insignia, Renault Latitude і Kia Magentis.