Таким критеріям відповідають майже усі автомобілі так званого класу Gran Turismo. Однак зараз розглянемо одного з найяскрАвіших представників - кабріолет BMW 6-ї серії.

Отож, перед нами нова генерація цієї моделі. Вона з'явиться у продажу на початку наступного року. Автомобіль виконали у новому фірмовому стилі. Плюс він став на 7,5 см довшим і на 4 см - ширшим порівняно з попередником. Попри це класичні пропорції "шістки" збереглися. Той же силует з витягнутим акулячим носом, та ж масивна корма і простора палуба-салон.

Гордість баварців - нова система складання даху. У багажний відсік надлегкий тканинний верх сховається всього за 24 с. При чому скласти його можна на швидкості до 40 км/год. Ну, а якщо раптом погода зіпсується, підніметься він ще швидше - за 19 с. До слова, навіть зі складеним дахом місце для двох-трьох валіз у багажнику знайдеться.

Салон новинки організували за формулою 2+2, тобто тут чотири індивідуальні крісла. Традиційно для баварської марки, інтер'єр орієнтований на водія. Центральну консоль, передню панель, органи управління, зокрема мультимедійний комплекс з кольоровим дисплеєм, - все згрупували довкола людини за кермом.

Але пасажири теж не почуваються обділеними. І не в останню чергу завдяки великим габаритам "шістки" - всім у цьому авто вистачить місця для комфортного вояжу.

Кабріолет оснастили турбінованою V-подібною "вісімкою" 4.4. Двигун цей видає 407 конячок і працює в парі з восьмиступінчатим "автоматом". Хоча, можна обрати і "механіку".

Є й інший мотор - трилітрова "шістка", яка розвиває 320 сил. З таким агрегатом і залежно від комплектації дилери проситимуть за автомобіль... від $132000.
Чимало, а як щодо конкурентів? Одвічні суперники - кабріолети Mercedes E-Class та Jaguar XK. Але якщо перший традиційно пропонує більше комфорту і менше драйву, то другий коштує від $180 000.