А черговим прикладом описаного підходу став чотиримісний концепт купе 6-ї серії. Загалом баварці конструюють дводверні версії практично кожної своєї моделі вже протягом 70-ти років. Який же шедевр нагадує наступник сьогоднішньої "шістки"?

Складно сказати, якщо дивитися на авто спереду і тим більше ззаду. Надто багато горизонтальних ліній і масивних виступів, а модна світлотехніка остаточно збиває з пантелику. Але якщо поглянути на прототип збоку, то можна впізнати профіль знаменитої "акули" - першої моделі "шістки". Від шедевра 1976-го року тут і довжелезний капот, і лінія багажника.

Попри те, що автомобіль вийшов дуже стильним, дизайн передньої частини спірний. Повністю світлодіодні фари - це класно і красиво. І хвилястий капот має свіжий вигляд. Але в цьому "обличчі" не відчувається того натиску та могутності, які уособлюють автомобілі BMW.

Коротше кажучи, зовнішність неоднозначна. Як і кілька останніх моделей компанії, ця викличе різну реакцію, але байдужим не залишиться ніхто.

А от стосовно салону суперечок явно буде менше. Інтер'єр має настільки просторий і стильний вигляд, що з автомобіля не захочеться виходити.

Традиційно для BMW, водій - головний. Центральну консоль розвернули до нього. Відчуття підсилює візуально розділені зони пілота і переднього пасажира. Однак контролер системи iDrive розташували на кордоні двох територій - на ділянці водія шайба, ймовірно, просто не помістилася. Великий мультимедійний дисплей, аудіосистема з 16-ма динаміками, панорамний дах - все, що треба для вибагливого клієнта. Очевидно, ці навороти перемандрують на серійну модель.

Поки у назві фігурує приставка Concept, ніяких подробиць про двигуни чекати не варто. Але чи настільки це важливо? У випадку з BMW про технічне оснащення можна не турбуватися. А от стиль марки останнім часом насторожував. Цього разу, схоже, все буде добре - нова "шістка" навряд чи дуже відрізнятиметься від прототипу.