Спеціально для таких людей компанія BMW Motorrad представила одразу дві новинки K 1600 GT та K 1600 GTL. Це - туристичні мотоцикли для різних цільових груп.

K 1600 GT - технічно наворочений байк з багатою заводською комплектацією, до якої входять підігрів ручок керма, сидіння, круїз-контроль та бортовий комп'ютер. Посадка та конструкція цього мотоцикла розраховані на динамічний турінг без пасажирів.

Версія GTL натомість забезпечує максимальний комфорт як пілоту, так і пасажиру. Розслаблена горизонтальна посадка особливо зручна під час тривалих поїздок.

Обидва мотоцикли отримали нові шестициліндрові рядні двигуни. Це, до слова, найкомпактніші агрегати, які встановлюють на серійні моделі. Їхня вага - всього 103 кг, а загальна маса мотоциклів - приблизно 330 кг. Потужність, яку зняли з шістьох циліндрів - всього 160 к.с. Цілком очевидно, що за показниками баварці не гналися.

Навпаки їх свідомо занизили, аби забезпечити плавні, рівномірні характеристики. Так, мотоцикли мають хорошу тягу "на низах", адже 70% обертового моменту (який загалом дорівнює 175 Нм) доступні з 1500 об/хв.

Набір налаштувань - стандартний для мотоцикла преміум-класу. Окрім електронного регулювання підвіски, можна обрати один з трьох режимів роботи двигуна: Road, Dynamic і Rain, тобто звичайний, динамічний і для мокрого дорожнього покриття. Зрозуміло, є у мотоциклі і трекшн-контроль.

Інструментальна панель мотоциклів складається з двох класичних "колодязів" спідометра і тахометра, а також з великого кольорового дисплея.
На нього виводиться чимало важливої та додаткової інформації. Вперше байки обладнують навігатором, при цьому його можна зняти чи встановити в будь-який момент. Також вперше для мотоциклів пропонують адаптивні фари замість стандартних ксенонових. Спеціальні датчики відстежують позицію турера залежно від навантаження і дозволяють оптимізувати освітлення дороги.

У продажу нові туристичні мотоцикли від BMW з'являться на початку 2011 року. Орієнтовна вартість - $40 000.