До слова, це вже другий електромобіль компанії після концепту MINI E, однак на відміну від британського автомобільчика цей випускатимуть серійно.
Загалом, ActiveE не є чимось особливим. Це звичайне купе 1-ої серії зі спеціальною аерографією та оригінальним дискам. До зовнішніх відмінностей можна зарахувати ще відповідні шильдики на кузові та відсутність патрубків випускної системи.
Всередині також змін небагато. Серед особливостей - видозмінені прилади і біла вставка на торпедо з об'ємною графікою.
А от мультимедійну систему BMW ConnectedDrive добряче перекроїли. Розташований на передній панелі екран окрім стандартної інформації тепер відображає ще й усі параметри силового агрегату. При чому вивести ці дані на дисплей можна і дистанційно - зв'язавши систему зі смартфоном. Достатньо встановити на нього спеціальне програмне забезпечення.
Рухає автомобілем електрична силова установка, яка розвиває 168 к.с. та 250 Нм. Агрегат забезпечує непогані динамічні характеристики - авто розганяється до 100 км/год. за 9 с. максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 145.
Живиться електромотор від трьох літієво-іонних батарей, розташованих на місці паливного баку. У результаті простір салону "не постраждав", а ось багажник зменшився до 200 л.
Також акумулятори вплинули і на загальну масу автомобіля - тепер одиничка важить 1800 кг. Повна зарядка батарей від побутової електромережі триває 5 год.
Окрім цього, ActiveE оснастили системою рекуперації, яка здатна під час гальмування повертати батареям до 20% енергії. Загальний запас ходу електромобіля - 160 км.
Всього BMW випустить тисячу "зелених" модифікацій "одиничок", однак продавати їх компанія не збирається. Баварці здаватимуть електромобілі в лізинг в країнах Європи, США та в Китаї, і відстежуватимуть їхню поведінку.