Останній нещодавно пережив фейсліфтинг, тож про нього і поговоримо.
Нові бампери, решітка радіатора та фари не приховують суті автомобіля. Попри шильдик, X1 сконструювали на платформі третьої, а не першої серії. Відтак, компактним його не назвеш. Хоча на початках німці й планували створити маленький міський паркетник. Фактично, X1 коротший від X3 на якихось там 10 см.
Попри чималі габарити, авто має тісний салон. На задньому дивані комфортно буде хіба що дітям. Зате якість матеріалів та ергономіка інтер'єру "бейбі-бімера" як завжди на висоті.
Але картину псує оснащення моделі. У базовій версії авто порожнє, як барабан. За все, навіть за клімат-контроль, потрібно доплатити, причому немало. Преміум-клас.
З технічного боку в баварця проблем немає. Звісно, якщо не брати до уваги найдешевшу версію із заднім приводом та 116-сильним турбодизелем.
Розглядати цей автомобіль варто з бензинового турбоагрегату, який видає 184 конячки. Із восьмиступінчатим автоматом та повним приводом такий Х1 їде до сотні швидше, ніж за 8 секунд!
Також у гамі з'явився цілковито новий дволітровий бензиновий двигун з двома турбінами. Його потужність - 245 конячок. Такий мотор ставлять на "трійку" та родстер Z4.
Тож з ним Х1 - серйозний автомобіль. Але виключно на асфальті. Про будь-які позашляхові амбіції можна забути - авто на бездоріжжі безсиле.
Ціна? У базовій комплектації кросовер коштує €27 600. Але за більш-менш пристойно оснащену версію доведеться викласти €33 тис. Плюс опції.
Розміри та маса:
довжина 4 454 мм
ширина 1 798 мм
колісна база 2 760 мм
кліренс 195 мм
маса 1 505 - 1 670 кг
Двигуни:
sDrive18i 2.0 л 150 к.с., 200 Н•м
sDrive20i 2.0 л 184 к.с., 270 Н•м
xDrive28i 2.0 л 245 к.с., 350 Н•м
sDrive16d 2.0 л 116 к.с., 260 Н•м
sDrive18d 2.0 л 143 к.с., 320 Н•м
sDrive20d 2.0 л 184 к.с., 380 Н•м
xDrive25d 2.0 л 218 к.с., 450 Н•м
Трансмісія:
6МКПП, 8АКПП
задній/повний привід
Динаміка: xDrive28i
розгін 0-100 км/год 6,1 с
макс.швидкість 205 км/год
Ціна:
€27 600 – 40 000.