Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      BMW X5 M

      Драйв 178

      А казали, що це нереально…

      Існують речі, які призначені бути недоторканими. Отож, коли 5 років тому компанія Porsche заявила, що ніколи не випустить дизельного авто, ми беззаперечно повірили. Так само повірили, коли підрозділ M запевнив, що ніколи навіть не доторкнеться до популярної моделі BMW X5. Але ось вона. Всередині все виглядає так, як і очікуєш від X5. Про те, що цей автомобіль виїхав із заводу підрозділу M, а не із звичайного конвеєру, можна дізнатись хіба що завдяки маленьким емблемам. Загалом, салон характерний для більшості 5-місних позашляховиків - багато місця над головою, між передніми і задніми сидіннями, плюс вже звичні для BMW елементи розкоші. Однак, під капотом все зовсім інакше. Хоча важко сказати з вигляду, але це - двотурбінна V-подібна "вісімка", яка розвиває майже 550 к. с. Таким чином цей X5 розженеться до "сотні" швидше, аніж нинішня модель M3. Справжньою новиною є саме двигун, який, напевно, невдовзі з'явиться і на M3, і на M5, де замінить V-подібну десятициліндрову ракетну установку. Новий агрегат робить X5 M дійсно грізним автомобілем. Нас зажди вражав X5, зокрема завдяки поведінці, гідній легкового автомобіля. Цей позашляховик став еталоном у своєму класі на ціле десятиліття. Але з огляду на брутальну потужність, легко уявити, що при достатній швидкості у повороті "Емка" може просто перевернутись. Втім, цього не відбулось на випробувальному треку на величезних швидкостях, тож на дорозі у звичайних умовах тим більше нема чого боятись. Хіба що за кермо посадите божевільного. Що навряд чи відбудеться, адже X5 M коштує стільки ж, скільки й Range Rover Sport - $90 тис. , і має кращі технічні характеристики, аніж Porsche Cayenne Turbo, який коштує на $30 тис. більше. І ось справжня пропозиція від BMW. Бурчання Cayenne за вартість "Бімера". 5 років тому важко було достатньо швидко сконструювати такий реактивний транспортний засіб з "максималкою" 270 км/год. 2 роки тому біля дилерського салону вишикувалась би довжелезна черга у день доставки. А зараз? Автомобіль важить майже півтори тони і споживає 14 л пального на 100 км, що є неабияким інженерним досягненням. Треба віддати належне геніям BMW, але краще, аби вони працювали над чимось іншим…
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук