Хто зможе його врятувати? Власник компанії з виробництва іграшок Уолтер Блек перебуває на межі нервового зриву. Ані консультації психоаналітиків, ані алкоголь не допомагають подолати депресію. Через психологічні проблеми чоловік розуміє - його бізнес занепадає, родина руйнується і репутація під загрозою. У відчаї Уолтер думає про суїцид.

Життя бізнесмена змінює іграшковий бобер. Тепер він постійно з ним у лівій руці. З іграшкою чоловік знайомить родину та колег, питає порад і, взагалі, вважає кращим другом. Справи починають йти вгору, однак скоро близькі розуміють - ситуація виходить з-під контролю. Іграшка не лише впливає на рішення Блека, а й має власну думку щодо того, хто ж головний у їхньому тандемі.