Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Бойовики "ДНР" вимагають гроші зі спостерігачів ОБСЄ "за захист"

ОБСЄ
ОБСЄ / Фото з вільних лдерел

Бойовики так званої "Донецької народної республіки" пропонують представникам спостережної місії ОБСЄ сплачувати 3000 євро на місяць.

Про це пише німецьке видання "FAZ". Все почалось із заступника "внутрішніх справ" самоназваної "ДНР" Миколи Крюченка, який і висунув подібну пропозицію спостерігачам ОБСЄ приблизно за 200 тисяч рублів на місяць.

Окрім того, після кількох атак на ОБСЄ, "керівництво" республік не лише не вжили жодних заходів для додаткового захисту спостерігачів, а й відкликали міліцію з донецького офісу ОБСЄ.

Читайте також: Бойовики "ДНР" створили схему вимагання грошей з людей, що виїжджають з окупованих територій

Журналіст видання поспілкувався з двома представниками ОБСЄ з країн західної Європи, які підтвердили інформацію про вимагання грошей й назвали це чистим "рекетом і здирництвом".

Заступник спостережної місії ОБСЄ в Україні Олександр Хуга цієї інформації не прокоментував, проте підтвердив зняття охорони. Він також зауважив, що із цього питання на даний момент проводяться перемовини.

Ми маємо переговори з так званою "ДНР", однак охорона ще не повернена та ніякі рішення у будь-яких напрямках не були ухвалені. Ми, з нашого боку, намагаємося мінімізувати ризики як можемо,
– сказав він.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук