Шоколад Milka родом із швейцарських Альп, його виготовляють з альпійського молока, тому підтримка гірськолижного спорту в деяких країнах вже стала доброю традицією для бренда. Цьогоріч вперше у своїй історії Milka долучиться до розвитку гірськолижного спорту і в Україні як партнер юніорської збірної. Для бренду це чудова можливість зробити свій внесок у підтримку молодих талантів у рамках національної кампанії "Подаруй ніжність з Milka".

Бренд Milka та Федерація лижного спорту України підписали угоду про партнерство на рік, протягом якого спільно реалізують низку активностей. Бренд підтримає юніорську збірну команди з гірськолижного спорту у тренуваннях та підготовці до Чемпіонату України. А юніори та юніорки зі збірної уже стали обличчям рекламної кампанії та національного промо бренду "Подаруй ніжність з Milka", що триватиме у грудні 2021 року (деталі на сайті milka-promo.com.ua).

У такий турбулентний для всього світу і країни час надзвичайно важливо заручитись підтримкою надійного партнера. Ми раді започаткувати співпрацю з брендом Milka та з нетерпінням чекаємо реалізації спільних масштабних проєктів. Віримо, що завдяки підтримці зможемо надихнути наших юніорів та юніорок гідно представити збірну не тільки на національному, а й на світовому рівні,
– прокоментувала Юлія Сипаренко, генеральний секретар Федерації лижного спорту України.

Окрім співпраці з юніорською збірною, Milka стане спонсором Чемпіонату України з гірськолижного спорту серед юніорів та юніорок, який відбудеться 17–19 березня 2022 року в Буковелі. Під час проведення змагань будуть організовані спеціальні бренд-зони Milka, усі учасники отримають солодкі подарунки та брендовані матеріали, а також бренд вручатиме винагороди переможцям та фіналістам.

Milka дарує ніжність та відчуття свята, насамперед у зимовий період. Ми віримо, що зробити світ ніжнішим не складно, варто лише проявити ніжність один до одного, до близької людини або просто, якщо є така можливість. Тож в рамках новорічної програми ми вирішили підтримати наших талановитих юнаків та дівчат, які займаються гірськолижним спортом. Адже вони – майбутнє нашого спорту та гідне представлення нашої країни на світових змаганнях,
– поділилась Олена Солодка, бренд-менеджер Milka в Україні.

Зараз Milka – один з глобальних брендів у родині Mondelēz International, популярність якого підтверджується якістю. Він широко відомий своєю культовою бузковою обгорткою – символом ніжності – і коровою Лілою, талісманом бренду. Це також шоколад, у якому використовується виключно альпійське молоко з альпійського регіону, а 100% какао-бобів надходять з екологічно чистих джерел у рамках програми сталого розвитку постачальників какао – Cocoa life. Саме тому продукція Milka визнана споживачами у всьому світі, у тому числі й в Україні.

Слідкуйте за @Milka.Ukraine у Facebook та Instagram, щоб дізнатися більше новин про бренд.