Саме таке рішення прийняв уряд Об'єднаного Королівства. З наступного року вся тютюнова продукція не буде потрапляти на очі покупців.
Ці поправки наберуть чинності з квітня 2012 року у супермаркетах та з 2015 року - у всіх магазинах. На думку влади, стенди з тютюновими виробами привертають увагу молоді і спонукають до куріння. Також департамент охорони здоров'я Великої Британії до кінця цього року вирішить, чи слід друкувати логотипи на пачках з сигаретами. Якщо чиновники підуть на цей крок, то Велика Британія стане першою у Європі країною, яка відмовиться від яскравого дизайну тютюнової продукції.
“Ми провели дослідження, яке довело, що проста і неяскрава упаковка сигарет не зацікавлює молодь. Коли ж дизайн - красивий, то юні британці не звертають увагу на попередження про шкоду, яку куріння наносить здоров'ю”, - каже експерт "Асоціації боротьби з курінням" Мартін Докрелл.
Зараз у Великій Британії курить понад 21% населення. Щороку від хвороб, спричинених цією шкідливою звичкою, помирають більше, ніж 80 тисяч британців.