Затятий конкурент "блакитного овалу" випустив Chevrolet Camaro. Через чотири десятиліття два непримиримих суперники знову схрестили шпаги у боротьбі за покупців та загальне визнання. Обидва автомобілі зберегли усі цінності свого класу - потужні двигуни і ретро-дизайн. Щоправда художники добряче попрацювали, аби маслкари мали і сучасний вигляд.

У Camaro яскраво виражені "сімейні" риси - рельєфний капот, характерний вигин на задніх крилах, схожі фари та решітка радіатора. Тільки все значно свіжіше. Можна замовити і пакет RS: тут інші, ксенонові фари, є невеликий спойлер та 20-дюймові колеса.

Але Chevy може протиставити Mustang не лише зовнішній вигляд. Сміливий та стильний салон також дуже схожий на оригінал. І як у випадку зі зовнішністю, тут теж відчувається свіжий подих. У списку опцій є першокласна аудіосистема Boston Acoustics, Bluetooth, супутникове радіо. Можна навіть встановити систему дистанційного запуску двигуна.

До речі про двигун. Зрозуміло, що цей аспект цікавить усіх найбільше, якщо мова йде про справжній маслкар. Так от, навіть у найскромнішого Camaro під капотом 3.6-літрова V-подібна "шістка" з безпосереднім впорскуванням. Вона видає 305 конячок та 307 Нм. Коробка - на вибір: або шестиступінчата "ручка", або ж "автомат" з тією ж кількістю передач. З обома трансмісіями розгін до "сотні" ледве перевищує 6 секунд.

Новий Camaro може похизуватися славнозвісною версією SS. Як і в знаменитого предка, під капотом - величезна 6.2-літрова V-подібна "вісімка". 428 сил, 552 Нм і безкомпромісна шестиступінчата "механіка". Є й автомат, але це якось проти правил... Тим не менше, розгін до "сотні" - всього 4,6 секунди.

Про розхід маслкара говорити не будемо - це, щонайменше, смішно. Хоча американці божаться, що завдяки інноваціям в середньому авто споживає близько 10 літрів бензину.