Chery Tiggo – наймасовіший китайський паркетник, який коли-небудь продавався на українському ринку. Перші моделі Tiggo – це погана копія японського Toyota RAV 4. А ось п'яте покоління – абсолютно самобутній автомобіль зі своїм унікальним дизайном.
Як же змінився популярний кросовер?
У нього своє обличчя, своя платформа. Машина виглядає свіжою і сучасною. Оригінальні фари, зализана решітка радіатора, лінії на кузові роблять машину дуже цікавою. Китайці змінили навіть логотип. Тепер значок Tiggo трохи скидається на Infiniti.
Що всередині?
Більше немає навіть натяку на жахливий запах і криву збірку. Так, пластик – бюджетний, але він приємний на дотик. Та й підігнаний на рівні корейського автопрому.
Читайте також: Тест-драйв нового Range Rover Evoque: як поєднується британський шик та українські дороги
Чим буде відрізнятися Chery Tiggo від своїх прямих конкурентів, наприклад Renault Duster?
Перш за все, комплектацією та ціною. Адже вже за 15 000 доларів китайці пропонують не тільки набір стандартних опцій, таких як кондиціонер, склопідйомники на всі вікна, бортовий комп'ютер, але і мультимедійну систему з сенсорним екраном. Є вона навіть в самій базовій комплектації. У неї пристойна графіка, контрастний екран. Звук якістю не балує, але звучить не противно.
На жаль, система не порадує водія камерою заднього виду і навігацією. Але це питання часу. Камеру можна поставити і самому, а щодо навігації Chery активно веде переговори з компанією Navitel. Правда, поки безрезультатно.
У салоні просторо. Якщо ваш зріст не менше 190 см, ви все одно зможете розміститися зі зручністю. Висота стелі це дозволить. А ось багажник у Tiggo міг би бути і по-більше. Тут всього 370 літрів.
Головне достоїнство Chery Tiggo – кліренс. Він тут 190 мм. Що це дає, адже машина передньопривідна? Для драйву – зовсім нічого. Навіть легкий пісок стане для машини нерозв'язним завданням.
Читайте також: Розкішний дизайн та драйв: тест-драйв нового люксового авто Infiniti Q70
Ось від чого залишилися приємні враження, так це від драйву. Машина показала себе дуже зібраною і збитою. Підвіска чудово відпрацьовує нерівності, не гримить. Так, є крени, але вони не критичні.
У Chery Tiggo відмінна обробка кузова і ремонтнопригодна підвіска. За словами механіка Тараса, запчастини на цей автомобіль і в цілому ремонт будуть коштувати не дорого. Правда, такі елементи, як амортизатори, доведеться вибирати тільки оригінальні. По крайній мере, поки машина нова.
Що в підсумку
Ціна в 15 000 і якісна збірка дозволять Tiggo конкурувати на українському ринку. Найближчий конкурент Renault Duster коштує дорожче. І тут визначальним фактором може стати надійність. Якщо Tiggo не підведе – він буде гідним конкурентом.