Але у нашому випадку сіквел популярного блокбастера під назвою Mercedes CLS все ж вийшов на екран і навряд чи загубиться у світовому прокаті. Друге покоління чотиридверного купе продовжують конструювати на платформі “E-шки”. Тим не менше, авто настільки самобутнє, що німці успішно виділили його в окремий клас. Нова генерація моделі, до слова, довша і ширша від свого предка, та й взагалі відверто чоловіча. Хоча, зрозуміло, ця градація умовна. Новий дизайн марки став брутальнішим, і саме тому цей Mercedes одразу захотілося назвати своїм. Тобто, чоловічим.

Але новий образ, як годиться, тісно пов'язаний зі старим, м'якшим та більш витонченим. Тому нові форми моделі CLS навряд чи відштовхнуть і жінок. Традиційно кожну нову модель Mercedes обдаровує інноваціями. Цього разу вирішили зробити всю світлотехніку діодною. Не оминули і систему адаптивного освітлення, яка може працювати протягом 10 тисяч годин.

З'явились нові двигуни. Їх 4 - два бензинові і два дизельні. Що найцікавіше - малопотужних агрегатів немає і, схоже, не буде. Очевидно, німці вирішили, що економні покупці оберуть дизельні версії. Адже навіть найслабша модифікація з 2.1-літровим двигуном розвиває понад 240 км/год., а у змішаному циклі споживає трохи більше 5 л пального на 100 км. Найпотужніший двигун - 4.6-літрова "вісімка" з двома турбінами, яка видає 435 конячок. Авто з таким агрегатом опційно комплектуватимуть повним приводом.

А от коробка передач - одна-єдина для всіх версій, це семиступінчатий автомат. У базове оснащення, до речі, увійшла система start/stop, яка заради економії пального глушить двигун під час зупинок. Заманювати клієнтів штутгардці збираються і за допомогою іншого оснащення. Зокрема, авто обладнують активними амортизаторами, 9-ма подушками та різноманітними системами активної і пасивної безпеки. Так, до прикладу, унікальна розробка Attention Assist стежить за тим, аби водій не задрімав, аналізуючи при цьому понад 70 параметрів.

Високоякісна мультимедійна система, кілька варіантів оформлення салону - тут все, як завжди. Кожен зможе підібрати інтер'єр відповідно до власного смаку. Іншими словами, це Mercedes у кращих традиціях марки, але цікавить ось що. Чи зможе новий CLS побити рекорд свого попередника - 170 тис. автомобілів за 6 років? Поживемо - побачимо.