Однак розробники вирішили зіграти на випередження і вже провели рестайлинг відносно нової моделі. Зміни від французьких автовиробників доволі витончені.
Чудова зовнішність? Значить, освіжимо її легкими штрихами: достатньо підкреслити "очі" діодами денного світла, ледь змінити задні ліхтарі та трохи модифікувати бампери.
Комфортний салон? Зробимо його ще й розкішним, використавши дорожчі матеріали обробки і розширивши список опційного оснащення. Тепер, до прикладу, в C5 можна встановити інтерфейс eTouch, який з-поміж іншого завідує роботою "екосуфлера", допомагаючи заощаджувати пальне.
Двигуни частково застаріли? Додамо новий і замінимо старий. Так з'явилась версія e-HDI зі 110-сильним турбодизелем і системою start/stop другого покоління. C5 з таким двигуном похвально дружній до природи: викидає 120 г СО2/км і споживає трохи більше 4,5 л пального на "сотню".
Раніше модель позбулась дволітрового бензинового атмосферника - її замінив турбоагрегат BMW 1.6 потужністю 155 конячок. Ось і настала черга старця 1.8 - замість нього тепер економний 1.6-літровий 120-сильний двигун. На цьому кардіохірургія не закінчується. Інженери Citroen вирішили додати спритності бітурбодизелю 2.2. Результат - 204 сили, 450 Нмв і 8,5 с. до "сотні".
Можливість оцінити зміни в авто перші покупці отримали ще восени. Як швидко їм набридне оновлений С5 - покаже час.