Якщо раніше за таке порушення платили до 500 гривень, то надалі доведеться викладати вдвічі більше - майже 1400. В ДАІ обіцяють - це не межа.
“Коли це грубе порушення, яке визначається, як проїзд на забороняючий сигнал світлофора, або об’їзд закритого шлагбаума, або рух перед близьконаближаючимся поїздом - ми пропонуємо позбавляти прав керування ТЗ на строк від 6-ти місяців до 1 року”, - каже начальник відділу організації дорожнього руху ДАІ МВС України Євгеній Кравченко.
Статистика свідчить: торік на залізничних коліях загинуло понад сто людей. Залізничники констатують: нині на переїздах відсутні будь-які системи нагляду та запобігання ДТП. Будівництво шляхопроводів - дороге задоволення, за скромними підрахунками коштуватиме воно не менше 1,5 мільярда гривень. Тому для початку переїзди обладнають відеокамерами.
“Відеоспостереження дає свій ефект, на першому етапі. все-таки водії приглядаються, знають, що йде фіксація і менше порушують правила дорожнього руху, щоправда, в подальшому, коли вже звикають - уже ефект менший”, - каже головний інженер Головного управління колійного господарства "УЗ" Василь Яковлєв.
Систему безпеки на вітчизняних залізничних переїздах не можна назвати надійною, - констатують експерти. Втім, часто саме поведінка водіїв призводить до трагічних випадків.