Встановлення рекорду відбулося на збудованій, але ще не запущеній в експлуатацію залізниці між Страсбургом та Парижем. Потяг формували з різних модернізованих вагонів спеціально, щоб збільшити швидкість.
Швидкість та інші показники відстежували понад 600 датчиків, їх розмістили в різних вагонах потяга. Під час встановлення рекорду вжили максимальних заходів безпеки, щоб ніхто з глядачів не постраждав.
Машиністу дозволили розігнатися до максимальної швидкості у 575 кілометрів на годину. Потяг теоретично міг би їхати і більше - наприклад, 600 кілометрів, але інженери не були впевнені в безпеці експерименту. Припускали, що може зруйнуватися полотно, або ж потяг взагалі злетить з рейок.
Втім, абсолютний рекорд швидкості належить американським безпілотним ракетним саням. Пристрій у 2003 році встановив фантастичну швидкість у 10 430 кілометрів на годину.