Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Детройт 2009: Acura TL, MDX

      Драйв 142

      У Детройті преміум-підрозділ Honda представив нову модель все ще дуже важливого автомобіля, адже TL був північноамериканським бестселером від Acura.

      Acura TLАвтомобіль став більшим та важчим, порівняно із попереднім поколінням. Здається, що Honda потрапила у власну ж пастку через дизайн, який розробили ще до того, як стало обов'язковим заощаджувати пальне та знижувати шкідливі викиди усіма можливими способами.Компанія BMW принесла на ринок цілу купу інженерних нововведень - системою "Старт-стоп" та регенеративними гальмами тепер можна обладнати будь-яке авто. Mazda, перше, що спадає на думку, - це те, що компанія зменшує вагу базової структури автомобіля, аби досягти того ж ефекту, що й баварці, і, водночас, покращити його технічні характеристики та поведінку на дорозі. Втім, цей автовиробник не єдиний, хто йде таким шляхом.Honda теж була б не проти, аби скинути кілька зайвих кілограмів із свого американського бестселера та обладнати його системами, які заощаджують пальне. І все це, щоб хоч якось виділятись серед однокласників та приваблювати покупців, яких стає щоразу менше. Звісно, компанія взяла до уваги і прогноз падіння продажів до рівня, коли вже має бути страшно, хоча це, насправді, тимчасовий чинник, який виник, головним чином, як симптом колапсу американського ринку та зростання єни.Цей автомобіль - доволі хороший. Попередня модель заробила собі добру репутацію завдяки якості, надійності та передовим технологіям. Нова ж 2009-го року точно матиме ще кращі характеристики, але, водночас, вона більша, важча та має потужніший двигун. Головна проблема в тому, що все це розроблялось ще до того, як ціни на пальне підскочили до небес, а вартість нерухомості впала нижче плінтуса. Acura MDXА ось ще одна нова модель на 2009 рік від Acura. Тепер у цього автомобіля потужності більше, аніж будь-коли раніше - під капотом схована 300-сильна 3,7-літрова V-подібна "шістка", яку разом з управлінням налаштовували на колах Нюрбургрінга. Відверто кажучи, це скоріше доопрацьована модель, аніж нова, адже знаходиться десь посередині між другим поколінням MDX, представленим у 2001 році, та появою нової люксової версії Honda Pilot.Автомобіль добре сприйняли під час дебюту у 2006 році. Жоден однокласник не витримував порівняння з MDX, і невдовзі авто перейняло звання американського бестселера у TL.Втім, споживаючи 14 л на 100 км у найкращому випадку, це - не автомобіль майбутнього, в якому ціни на пальне та рівень шкідливих викидів будуть ключовими чинниками.Наразі ніхто не може передбачити якими будуть продажі автомобілів у США, але, загалом, можна сказати, що ось такі автомобілі повинні показати кращі результати, або зникнути. 
      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук