Про голосування змін до Конституції щодо особливості місцевого самоврядування
— При потребі цей закон можна змінити. Великою мірою ми на це пішли, тому що від нас хотіли міжнародні партнери символічних поступок. Цей закон мало що означає, його виконання не реально. Йдеться про те, що він починає діяти в тому разі, якщо на Донбасі відбуваються вибори за українськими законами в присутності міжнародних спостерігачів, після того, як звідти буде виведена російська армія і Україна поновить контроль над кордоном. Кремль за нинішніх умовах на це не піде. Тому цей закон символічний і нічого не означає.
Про децентралізацію
— У питанні децентралізації теж не все просто, тому що Україна опинилась в ситуації, коли ми одночасно маємо здійснювати два різновекторні процеси. З одного боку маємо провести децентралізацію і передати якомога більше повноважень на рівень регіонів, і в цей же час ми маємо воювати з сепаратизмом. Як ці процеси робити одночасно? Це дуже складно. Це різновекторні процеси.
Чи доживе коаліція до наступного парламенту
— До наступного парламенту може й не доживе, але ще рік проіснує. Якщо вона розпадеться – це означатиме нові позачергові вибори до ВР і всі воюють з усіма. Цим скористається Путін і почнеться нове загострення на Сході. Захід припиняє фінансування України – він фінансує уряд, а якщо коаліція розпадеться не буде парламенту, не буде й уряду. В підсумку матимемо хаос, колапс, війну. Це альтернатива нинішньої коаліції. Тому політичні сили, які її складають, не візьмуть на себе таку відповідальність.
Хто очолить Луганську область
— Представник президента на місцях повинен мати довіру президента. Тому на цю посаду призначать тільки того, хто матиме таку довіру. Але не думаю, що є багато бажаючих очолити Луганську ОДА, це не така посада, яка приносить багато політичних дивідентів. На цій посаді дуже багато роботи і дуже відповідальної. І вся увага країни прикута туди.