Головною думкою показу стало гасло "Носити бабусине вбрання-стильно і актуально". Блузи на ґудзиках із довгими рукавами прикрашали надзвичайно милі принти Шведських сіл до них кутюр'є пропонує носити такі ж спідниці довжини до середини литки.

Для суконь маестро обрав вільний крій та виконав більшість своїх моделей у біло-блакитній гамі. Практично усі тканини прикрасили квіткові принти та аплікації. Гімн прихованій сексуальності виконали аксесуари: дівчатам підібрали волосся хусткою, а коліна приховали за допомогою високих чорних гетрів.

Тим не менше за скромністю принтів прекрасно проглядався стиль бароко, і це надало показу тонких перегинів. Колекція була задумана автором як протиотрута стрімким крокам моди сьогодні. Така ідея схоже припала до душі як фешн-критикам так і топовим гостям події, включаючи позитивні відгуки головного редактора американського журналу Vogue Анни Вінтур.

І собі спробувати щастя на Паризькому фешн віку задумав Зак Позен. Для відомого американського кутюр’є показ на французькому тижні моди став дебютом. Більшість моделей прикрашало розкішне пір’я з якого були зроблені жакети та сукні.

Потішив дизайнер і кольорами - широко використовуючи відтінки червоного, помаранчевого та фіолетового. Плаття як короткі, так і довжиною до підлоги переважно були виконані із надлегких, напівпрозорих тканин: капрону, мережива, шифону та шовку. Однак таке розкішне шоу доволі прохолодно сприйняли критики та високі гості, які як тільки згасло світло покинули майданчик.