Вони створили новий бренд Eylure, щоб втілити свої блискучі мрії та, звісно, трохи підзаробити. В минулому році вони випустили колекцію накладних вій для цієї компанії. Новинка здивувала кількостями продаж. Тому співпрацю продовжили. В результаті з'явилась лімітована колекція святкових "фестивальних" накладних вій.
Шеріл Коул присипала свої золотий пилком, Надін Койл прикрасила їх блискучими частинками, Кімберлі Уолш виявилася прихильницею пір'я, а Нікола Робертс зробила подвійний сет - для верхніх і нижніх вій. Але найбільшою фантазеркою виявилася Сара Хардінг - накладні вії її дизайну покриті червоним леопардовим принтом. З такими віями погляд, як у дикої кішки.
Британські поп-зірки Girls Aloud хочуть, щоб вії були якомога більш святковими, довгими і блискучими.