Тері Вайс одягає дітей заможних американців. Усього через кілька годин після отримання замовлення вона привозить одяг та аксесуари клієнтам додому. Батьки маленьких модників хочуть, щоб їхні чада з ніг до голови були одягнуті лише в найвідоміші бренди.
“Батьки хочуть створювати цілісні образи. Усе має гармоніювати за кольором, брендом, стилем, усе - від шкарпеток до капелюшка”, - розповідає дизайнер-консультант Тері Вайс.
Консультанти одного з найвідоміших бутіків у Лос-Анджелесі зазначають, що у моді для малюків теж є свої тенденції. Зараз, наприклад, дизайнери пропонують діткам носити вінтажне вбрання, стилізоване під 70-ті роки.
“Ми стали дуже популярні, коли до нас зайшла робити покупки Брітні Спірс. Зараз про дітей зірок пишуть в усіх журналах, за тим, у що вони вбрані, стежать мільйони”, - каже співвласниця Le Petit Tresor Саманта Вінч.
Перетворити свого малюка зі звичайного бешкетника на ікону моди молодих матусь стимулюють приклади зірок. Лише у бутіках одягають своїх дітей Кеті Холмс, Дженніфер Лопес та Джулія Робертс. Найскладніше завдання у дизайнерів, адже одяг повинен бути не тільки красивим, як хоче матуся, але й зручним, як цього вимагає рухливий малюк.