Колекцію розробляв 5 місяців. Врахував усі технічні вимоги до форми бортпровідників. Наприклад, те, що чоловічі піджаки повинні мати яскраві внутрішні кишені, а у вузьких жіночих спідницях - високу шлицю, аби у екстрених ситуаціях був широкий крок.

Андре Тан (дизайнер): “Це жабо, воно збільшує візуально груди, і робить її ще більш, та більш апетитною. Плюс до усього у нас є спеціальні фішки, це подвійні комірці, які роблять цю форму нарядною, плюс утилітарною, зручно та комфортно. Тому що бувають, що бортпровідники кілька днів в польоті, вони не завжди мають можливість перевдягнутись, тому ця фішка спеціальна для довготривалих перельотів”.

Дизайнер використовував натуральну українську тканину. Замість звичних манекенників, форму демонстрували справжні бортпровідники.

Олег (бортпровідник): “Сорочка, крій, шикарна тканина. Продумано все. Задумка самої форми, вона по-перше і практична, зручна і добре сидить, і виглядає”.

Ірина Чоботар (головний бортпровідник): “Бортпровідник - це обличчя авіакомпанії, це імідж, це те, на що впершу чергу звертають увагу пасажири. Коли вони бачать гарних, молодих, впевнених в собі людей, в гарному одязі, повірте, це налаштовує на позитивний політ та на хороші емоції”.

Колекція вміщує як літню, так і зимову форму. За словами дизайнера, таке вбрання буде актуальним принаймні ще 5 років.